MyNewRoom -

Leg day!

 
(donkey kicks- seriöst jobbigaste övningen ever! Och nej jag brukar inte träna i converse, men jag glömde mina skor hemma...)
 

Gym idag efter skolan med Hanna och Sofia! Måste seriöst börja korta ner mina pass. 3 timmar känns lite väl långt... Måste försöka köra mer effektivt och kortare istället. I alla fall, här är dagens workout routine: 
 
 
Workout routine- ben & rumpa

Sittande benpress- 90 kg/ 95 kg/ 100 kg/ 100 kg/ 102,5 kg (ca 8 reps/set)
Sittande vadpress- 82,5 kg/ 85 kg/ 85 kg (ca 8 reps/set)
Leg extensions- 50 kg x 4 (ca 8 reps/set)
Vadlyft- 10 kg x 4 (ca 9 reps/set)
Utfall med vridning och viktplatta- 30 st x 3 (5 kg vikt)
Donkey kicks i smith-maskin med vikt- 10 kg + stången höger sida, 5 kg + stången vänster sida x 3 (15-20 reps/set)
Rumplyft med ett ben- 25 x 2/sida
Squats- 15 kg + stång (20 kg) x 4 (10 reps/set)
Insida lår lyft- 50 x 2/sida
Squats med en fot på varsin bosuboll med vikt- 30 x 3 (15 kg vikt + stången)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0