MyNewRoom -

Nyttigt var det här!

 
 
 
Idag var jag ensam hemma så då gjorde jag middagen själv och självklart vart det något nyttigt! Kycklingfilé med fetaost, bladspenat, vitlök och en sås gjord på lättkvarg och chilisås. Till det hade jag en sallad på bladspenat, fetaost, körsbärstomater och avokado och sen fullkornsbulgur. Det vart i alla fall jättegott! 
 
Vi hade en superduperkort dag i skolan idag, en dryg timme bara så sen åkte jag till gymmet. Idag var det främst kondition som stod på schemat, så jag sprang en mil och sen tränade jag magen lite och passade även på att stretcha väldigt noggrannt eftersom jag var väldigt varm efter milen. Senaste tiden har jag nämligen tränat mer styrka och slarvat med stretchingen och jag känner på en gång att jag blir stelare, så en lång stretch var välbehövlig. Men det var nog allt för nu, lägger upp receptet på mitt äggfluff alldeles strax! 
 
Ha en braa kväll! :)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0