MyNewRoom -

Celsius

 

Tjeeenare!

Började 12.20 idag med foto, men vi hade typ inget att göra så var där i 10 minuter typ och sen åkte jag och lämnade tillbaka böcker på biblioteket som jag hade till en uppsats och betalade en faktura osv innan jag drog till gymmet där jag hade tänkt göra lite styrka men mest kondition men det slutade med att det bara blev kondition. Kände att det var rätt lätt och roligt idag så då körde jag på och sprang milen ännu en gång. Denna gång på en dryg timme. Typ rätt nöjd över det eftersom det inte var längesedan springa var det värsta jag visste. Något som dessutom hjälper ganska bra och som jag brukar dricka innan konditionspass är Celsius. En sockerfri, vitaminberikad energidryck som är väl lämpad för träning. Klart att det finns nackdelar med den också, men jag tycker den fungerar. Det blir lättare att springa och man orkar mer och längre. Dock blir jag typ alltid väääldigt darrig eftersom jag aldrig dricker kaffe eller andra energidrycker och den här innehåller väldigt mycket koffein... 

Anledningen till att jag börjar snacka om det här nu är förresten att jag funderar på att nischa bloggen liiiite åt träningshållet. För jag tränar rätt mycket och tänker på vad jag äter osv för att optimera träningen och bli starkare och få bättre kondition. Det är helt enkelt något som jag tycker är väldigt roligt och som jag lägger ner en hel del tid på, så varför inte skriva om det liksom?  ;)

Imorgon har vi nationella i engelska som jag kan totalfaila på och ändå få A i slutbetyg så det känns rätt lugnt ändå. Sen har vi checkpointeftermiddag så jag slutar vid lunch så då tänkte jag dra till gymmet igen haha och döda ben och rumpa!

Kramkram på er! :)


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0