MyNewRoom -

Personalfest 2016

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Hejsan!

Gått och blivit förlkyld och grejer så mår inte bra alls, vilket suger. Har dock jobbat hela helgen ändå... Men ingen träning blir det på ett tag vilket är såå tråkigt! Menmen, lär nog vara på banan snart igen. Förövrigt i veckan har jag lyckats köpa 50 pt-timmar, så har pt i ett år framåt haha. Främst för att få helt ordning på min rygg igen, så det känns dock bra, trots att det svider lite i plånboken haha. Sen har vi också haft vår årliga personalfest. Vi var på bar 54 på medis och åt middag, hade prisutdelning och så och sen var det party. Himla kul i vilket fall som helst! Men nu blir det sängläge och film så att jag kryar på mig lite. Var en arbetsledare som var sjuk så ska jobba frukostskift imorgon också. 

Kramis


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0