MyNewRoom -

Då skuggan rör sig överallt, då rummet krymper och sen pang

 
 
Wow vad längesedan! Har tänkt skriva något relativt länge nu, men det har bara inte blivit av. Men vad har hänt i mitt liv sedan sist jag skrev, vilket var i oktober någon gång. Inga drastiska saker har väl hänt. Har mest jobbat och kämpat på med min rehab för min rygg, vilket i det stora hela blivit bättre, även fast jag är långt ifrån där jag vill vara. Ville testa något nytt också så köpte gymkort på sats, vilket kanske inte var det bästa för då  tränade jag väl lite mer än vad jag borde gjort, så fick jätteont i ryggen igen. Men efter cirka en vecka med endast rehab var det tillbaka till "normalt" tillstånd. Sedan har jag även gått BSM (basic shift management) i slutet av november, vilket är en kurs på McDonald's Business School som man går som en del i att utbilda sig till skiftledare. Så det är vad jag har lyckats bli haha. Så nu kör jag skift också! Jag har dock inte hunnit bli verifierad ännu, så får inte köra alla skift än, men det är kul att utvecklas åtminstone.
 
Sedan är den här höst-/vinterperioden rätt jobbig för mig dock. Har på senare år börjat bli väldigt påverkad av vädret och att det är så mörkt ute. Så blir extremt trött, alltså helt galet trött. Kan sova typ 14 timmar, gå upp och äta frukost och sedan vara så trött att jag måste gå och sova en stund igen. Får även jättemycket ångest utan orsak och kan må jättedåligt vilket är oerhört jobbigt eftersom jag inte vet varför jag mår dåligt. Sedan får vi ju inte glömma att det även är vinterkräksjuke-säsong dessa månader vilket kan göra mitt liv till ett helvete. Just nu är det folk på jobbet som har det så går runt och har halvpanik hela tiden. Det är som russian roulett, som att jag har en pistol riktad mot huvudet där endast ett av hålen har ammunition och jag bara går och väntar på att det ska smälla. Så dagen idag var jobbig på jobbet och imorgon kör jag skift så det kommer bli ännu jobbigare. Vill helst bara isolera mig hemma och inte lämna huset förns typ maj. Vill inte klaga eller så, alla har ju sina problem. Men behöver bara skriva av mig för det är så oerhört tufft.

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0