MyNewRoom -

Gym life


Bild från förra veckan när jag lyckades få med mig Emma till Sats haha
 
 
Ibland undrar jag vad jag gör med mitt liv haha. Förra veckan var rätt tuff, med jobb varje dag vilket sammanlagt blev cirkus 60 timmar. Men trots allt jobb hann jag faktiskt med att träna 5 gånger också. Den här veckan är dock betydligt lugnare när det kommer till jobbfronten. Var ledig både idag och igår och har väl spenderat det mesta av den tiden på just gymmet. Jag har dessutom fått för mig att jag ska gå morgonpromenad så ofta jag kan. Dock tycker jag att det är alldeles för kallt och mörkt ute på morgarna just nu, så då får de bli att ta sig till gymmet. Så idag gick jag frivilligt upp 06.30 för att åka till gymmet och gå 45 minuter på tom mage, för att därefter åka hem och äta frukost. Sen åkte jag till Odenplan och sjukgymnasten, för att sedan återvända till gymmet där jag först körde rygg och biceps i cirkus två timmar och sen gick jag på ett danspass. Jag var dock rätt trött när det väl var dags för danspasset och i klassen var det mycket slänga med huvudet och så. Så halvvägs in blev det typ helt galet jobbigt i nacken, kändes som jag inte orkade bära upp mitt eget huvud hahah. Men jag bet ihop och klrde klart. Nu ligger och dock i sängen och orkar inte röra mig överhuvudtaget, så det blir oerhört spännande att se hur det kommer gå på jobbet imorgon om jag inte ens orkar bära upp mitt eget huvud! Haha aja nu ska jag sluta skriva för jag svamlar bara en massa, puss!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0