MyNewRoom -

Sucks

 
 
Idag hade jag mina första gyminstruktioner för den här terminen, men även mina sista på ett tag. Ska ta ett uppehåll från dem pågrund av min onda rygg. Jag kan/får inte längre träna styrketräning så att visa andra känns dumt dels för att jag får ont och dels för att jag inte tycker att det känns speciellt trovärdigt om jag ska visa andra hur man tränar bland annat för att inte skada sig, när jag själv är skadad. Men nu är jag verkligen igång med min rehab på allvar, så ska försöka göra allt det som sjukgymnasten säger att jag ska göra, för vill bara bli bra igen. För ärligt talat suger det att gå till gymmet och se alla andra få lyfta vikter och bli större och starkare, medan jag själv bara får göra rehab och ett fåtal kroppsviktsövningar och för varje dag blir mindre och svagare. Träningen och gymmet brukade vara min terapi, så att till och med på ont av att endast gå på löpbandet i mindre än 10 minuter suger så obeskrivligt mycket! Men får fortsätta att vara ihärdig med rehab och såvidare så hoppas jag att det blir bra snart. Men hade gärna velat att det blivit bättre i förrgår liksom...

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0