MyNewRoom -

Oro är missbruk av fantasi



Ett tag sen sedan sist, jag vet. Har jobbat, jobbat och jobbat. Hade min första lediga dag på 12 dagar i dag, det var riktigt välbehövligt kan jag säga. Det enda jag gjort dagen till ära är dock träna och sova. Ibland blir jag typ rädd över hur trött jag kan vara. Kan sova typ 13 timmar och vara så trött att jag går och lägger mig igen och kan sova flera timmar till. Men varit riktigt tufft med fobin senaste dagarna igen, så antar att det tar på krafterna att gå runt och ha ett krig i hjärnan hela dagarna. Så nu är det jobb från 06 onsdag, torsdag och fredag och sedan är jag äntligen ledig en hel helg! Har inte varit det på evigheter känns det som, så det ska bli så obeskrlivligt skönt! Men nu ska jag ta och sussa så jag har krafter att försöka kriga mig igenom morgondagen. Kram på er!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0