MyNewRoom -

Friday

Ber om ursäkt för att jag aldrig har nya bilder hehe
 
 
Kan inte beskriva hur oerhört skönt det är att det är fredag idag och jag har en hel ledig helg framför mig! Är så välbehövligt kan jag säga. Som resten av den här veckan jobbade jag från 6 idag och direkt efter jobbet åkte jag till Norrtälje och spenderade cirkus 2,5 timme hos frisören haha. Var snart ett år sedan jag gjorde någonting åt mitt hår senast så kände att det var dags nu. Klippte mig så lite som möjligt haha och gjorde en ny ombre. Så nu ser håret mer välskött ut igen. Och resten av kvällen tänkte jag bara spendera hemma och gå och lägga mig tidigt. Behöver få sova och känner mig dessutom lite halvkrasslig så hoppas på att lite extra sömn ska göra det bättre.

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0