MyNewRoom -

Ett steg i taget

 
Senaste dagarna har jag verkligen inte gjort något vettigt alls. Min mage förstör återigen livet för mig, så sedan i söndags har det enda jag gjort varit att försöka ta mig igenom dagarna och bara vänta på att det ska bli bättre. Men varje när de här perioderna kommer är det lika svårt för mig att komma tillbaka till ett "normalt" liv. För jag hamnar liksom i ett mentalt fängelse som är oerhört svårt att komma ur. Rädslan är helt enkel för stark. Men idag har jag i allafall legat ute och solat och cyklat ner till affären och köpt mat. Låter som helt obetydliga ting, men efter att jag mått dåligt är det en utmaning. Och imorgon ska jag upp tidigt och åka och göra en magnetrönten på min ländrygg. Så jag hoppas verkligen att de hittar någonting nu, för jag vet ju att något är fel och har haft ont så himla länge nu... Och efter det blir det antaligen lite sol och bad med Saga innan jag ska jobba natt, 21-06 står på schemat. Och har typ inte jobbat på nästan en vecka nu, så jag är riktigt nervös för det, men jag måste börja någon gång igen, annars kommer jag aldrig komma ur det här fängelset jag har suttit mig själv i. 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0