MyNewRoom -

Personalfest

Efter några dagar när kräkfobin varit extra jobbig blir jag förkyld också. Som tur är får jag inte så ont i halsen längre efter halsmandeloperationen och dessutom är jag ledig väldigt mycket den här veckan vilket är skönt. Så jag försöker vila och sova mycket och hoppas på att jag blir frisk fort för jag saknar gymmet en massa. 
 
Juste, vi hade personalfest med donken förra veckan också vilket var hur kul som helst verkligen. Vi va först på en restaurang/bar i stan och pratade, åt middag och hade prisutdelning osv. De delade ut typ 6 olika priser tror jag och jag blev "Årets Service", vilket för mig var väldigt oväntat men oerhört roligt. Jag har liksom inte ens jobbat där i ett helt år än, så de var superkul! Sen efter klockan 22 fick alla minderåriga gå hem så gjorde de om en del till dansgolv och så var vi där tills stället stängde vid ett, för att sedan gå vidare till nån annan bar/klubb där vi va till kanske 4, innan några av oss drog hem till en på jobbet som bodde på odenplan och där var vi kvar till halv 7 ungefär haha. Var en riktigt rolig kväll i alla fall. Lägger in några bilder från kvällen och sen ska jag snart ta och titta lite på Sveriges mästerkock haha. Pusspuss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juste, blev månadens medarbetare i december också hihi

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0