MyNewRoom -

150215


Kan inte posera för fem öre, men här är iallafall två ryggbilder från mitt bröstpass förra veckan. Inte så mycket att skryta med, men hoppas på lite mer definering från och med nu åtminstone..
 
 
Dieten är äntligen igång så nu är det dags att tappa fett! 1 vecka har gått och i början gick det lätt med sötsug och så vidare, fast var galet hungrig hela tiden så fick höja kalori-intaget litegrand. Men nu är jag jättesugen på sötsaker hela tiden så det är lite jobbigt, men ska kämpa emot haha. I alla fall så spenderade jag cirkus 3 timmar på gymmet idag och det är väl det enda vettiga jag gjort med dagen. Rygg och biceps stod på schemat och det gick rätt bra ändå faktiskt och jag behöll konstigt nog fokuset under dessa tre timmar. Men nu ska jag bara ta de lugnt resten av kvällen och imorgon blir det axlar och mage. Kram kram!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0