MyNewRoom -

Mallorca 2015- del II

 
 
Hehe, blev några dagars uppehåll på min Spanien-resumé. Har varit fullt upptagen med att jobba och vara förlyld för tredje gången den här månaden... Men har bara en jobbdag kvar innan jag är ledig i två dagar och på onsdag har jag äntligen tid hos sjukgymnasten igen. Hoppas på att få något bra rehab-program så att jag blir bra i ryggen och någongång och kan träna ordentligt igen.
 
Aja, fortsätter väl på mitt Spanien-inlägg lite nu haha.
 
 
 
Dag 3 

Det här var första stranddagen för mig. Så efter frukosten (som var helt otroligt bra förresten. De hade allt. Till och med champagne(!!) ) tog vi den lokala bussen till Illetes och stranden Contessa där vi bokat solstolar på en "klippa" sedan dagen innan. Var verkligen ett himlans mysigt ställe, med inte alltför mycket folk. Så hade vi hittat ett mysigt lunchställe uppe på en liten höjd i närheten också där vi åt. Efter att ha spenderat hela dagen där åkte vi tillbaka till hotellet som vanligt och efter det ut och åt middag på en av Emilio Ingrossos två restauranger. Åt verkligen världens godaste risotto. Rena himmelriket! Efter det gick vi bara runt i stan och sen drog vi ut jag, Emma och Saga till någon känd klubbsom hetter Titos. Var typ 4 våningar, en scen med dansare i glittriga bikinis och vingar, massa människor (som dock tog sig friheten att ta på ens rumpa konstant) och så fick vi gratis shorts haha. Men det var riktigt kul iallafall och vi kom hem runt 6-snåret.
 
 
 
 
 
 
 
     
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0