MyNewRoom -

Old school

#oldie
 
Efter att ha varit vaken sedan klockan 8 i fredags känner jag nu att det börjar bli dags att gå och lägga sig. Jobbade dessutom 6-15 idag och jag måste ha nån speciell förmåga att jobba utan sömn, jag blir typ överpigg istället och är hyper exakt hela dagen. Men jobb 6-15 står på schemat även imorgon och jag är rätt död nu så det blir nog att sussa alldeles strax. Förövrigt har jag inte så mycket nytt att komma med faktiskt, allt rullar på som vanligt med jobb och träning för det mesta haha. Men tycker faktiskt inte att det är något större fel på det! Godnatt på er haha. :-*

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0