MyNewRoom -

Morgonstund har guld i mun

Det fina med att vara uppe tidigt..
 
Har haft jättesvårt att följa min diet på senaste tiden och det har blivit en hel del fusk. Motivationen är inte direkt på topp vilket gör det hela rätt svårt. Att motivationen tryter kan ha och göra med att jag inte kan träna som jag vill dock. Har haft problem med ryggen sedan över 1 år tillbaka men det blir bara värre och värre. Ibörjan var det mest bara tunga marklyft och knäböj jag inte kunde göra, nu kan jag knappt göra leg curls utan att få ont, så urvalet i övningsbanken jag har att välja bland är inte speciellt stor och kan enbart ha lätta vikter. Men jag tänker inte lägga dieten på hyllan än. Ska försöka vara striktare nu igen, verkligen försöka, men jag tänker samtidigt inte pressa mig för hårt. Iallafall så var det jobb idag igen och det var lite lugnare nu jämfört med förra veckan då det var påsklov så det var lite skönt. Senaste gångerna har det rullat oavbrutet från klockan 6 till klockan 10 och eftersom vi endast är 2 i service (kassa och drive) på morgnarna blir det väldigt mycket springa, så man är helt slut efteråt. Så hade jag tänkt träna efter jobbet idag, men då börjar min mage och fobi kaosa igen så har spenderat eftermiddagen i soffan framför typ 6 avsnitt av Grey's Anatomy haha. Och imorgon är det jobb 6-13 igen, sen hoppas jag att magen är lite bättre så att jag kan gå och träna och sedan träffa Sofia. Sen är jag ledig 3 dagar vilket ska bli himla skönt. Jag tycker faktiskt om att jobba, men har jobbat så mycket senaste tiden så lite ledigt känns inte helt fel. Kram på er!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0