MyNewRoom -

Diet

bild från dagens rygg- och bicepspass och bicepsen tar sin lilla tid på sig att växa haha...
 
Min "diet" har som jag tidigare nämnt inte gått speciellt bra i år. Haft ytterst lite motivation och slarvat en hel del. Dock tänkte jag nu fram till och med sista maj försöka vara extremt noga. Ska köra konditions-intervaller efter varje gympass och sköta kosten perfekt. Har gjort en lista på vad jag får äta haha:
 
 Kyckling
 Torsk
 Ris/bulgur
 Grönsaker
 Bär
 Olivolja & kokosolja
 Ägg
 Havregryn
 Waldenfarms kalorifria såser
 Proteinpulver & andra kosttillskott
 10 madlar/dag
 
Och dagen i matväg denna dag såg ut såhär och kommer se liknande ut övriga dagar:
 
 Frukost: Havregrynsgröt med proteinpulver och jordnötssmör (99,9% jordnötter)
 Mellis: Proteinshake
 Lunch:Sallad på kyckling, avokado, tomat och gurka
 Mellis: 10 mandlar
 Middag: Ungsbakad torsk, broccoli och ris smaksatt med curry
 Kvällsmål: Kaseinpudding toppat med frysta hallon och Waldenfarms kalorifria chokladsås
 
Så som ni ser är det väldigt ren (bortsett från såserna haha) och enkel mat. Lär tröttna rejält på det, men ska verkligen försöka hålla mig till dehär nu, så hoppas vi att jag lyckas haha.      
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej hej! Hamnade här å kikade runt :) tycker du ska skaffa bloglovin, å den.knappen till din bloggsida så jag kan få trycka på den och följa dig ^^
Ha det fint, träna på ^^
/Julia

2015-04-20 @ 22:28:32
URL: http://www.theterrier.blogg.se
Postat av: Julia

Hej igen! Ville bara säga att jag hittade bloggen på bloglovin! Blir kul å följa din träningsresa! :)
Julia

Svar: Åh va bra haha, visste inte ens att jag hade bloglovin haha! Men kul att du tittat in här. :)
Sofia

2015-04-20 @ 22:32:41
URL: http://www.theterrier.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0