MyNewRoom -

To make a difference

 
Jag har funderat länge på om jag verkligen ska lägga upp dessa bilder, för jag skäms verkligen över hur jag ser ut på den första. Men samtidigt gjorde jag något åt de, så jag vill väl tyå genom dessa bilder visa att det går och göra en skillnad om man bara tar tag i saken ordentligt. För att bara vara 2 år mellan bilderna är resultaten inte så jättestora dock. I början tränade jag endast kondition och låg på ett ohälsosamt lågt kalori-intag och visst gick jag ner i vikt, men inte fick jag någon kropp eller muskler att hänga i granen. Utan det var först när jag började träna styrketräning på riktigt och äta ordentligt, för kanske ett drygt år sedan som det faktiskt började hända någonting. Vill dock ha betydligt mer muskler så de ska bli spännande och se hur jag kommer utvecklas inom sinom tid. Men det får ta den tid de tar och kommer antagligen aldrig bli helt nöjd, men det är också det som är lite tjusningen i det hela. Man kan alltid bli bättre.
 
Sommaren 2012
 
 
 Sommaren 2014
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emiiizen

Alltså, du har alltid varit sjukt snygg Sofia, men daaaaaaamn va snygg på andra bilden, shit alltså, bra jobbat verkligen 👏😍😍😍

Svar: Men ååh hihi tack så jättemycket🙈😍❤️
Sofia

2014-11-25 @ 20:05:47

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0