MyNewRoom -

Sista dagen

 
 
 
Idag var vår absolut sista dag i skolan någonsin. Och det enda vi hade var studentfotografering och sen satt vi och sålde biljetter till sllutskivan, åt en sista lunch och gick runt i hela skolan och pratade minnen. Vi har fått våra slutbetyg, våra passerkort har slutat att fungera och vi ska bara gå ut genom skolans dörrar en enda gång till, nedför trappan under utspringet. Det är så sjukt att jag faktiskt inte riktigt fattat det än. Jag är så redo och läntar som tusan till att ta studenten, men samtidigt är jag inte det och önskar att det var den 16:de augusti år 2011 igen och vi precis gått uppför den där trappan. Har så sjult mycket minnen från de här tre åren och de varit både de bästa och de värsta åren i mitt liv, men en sak är säker att när jag står på den där trappan om 5 dagar kommer jag inte kunna hålla tårarna tillbaka.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ett fåtal bilder från 1:an och 2:an...:)
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0