MyNewRoom -

Dansa. Pausa.

 
 
Haft fullt upp även denna vecka med skola, träning och dansrep. Och imorgon börjar showerna. Så det är 2 shower imorgon, 2 på söndag och sen 1 på tisdag, onsdag, torsdag och fredag, 2 på lördag och sen sista på söndag. Och vi måste vara på teatern 2 timmar (imorgon 3 timmar) innan varje show börjar, så medans resten av Sverige spenderar tiden ute i solen kommer jag vara inne i en mörk teater. Lite surt att det blev så, men är faktiskt riktigt taggad inför showerna, ska bli jättekul! Ska vara där färdigsminkad och allt halv 11 imorgon så ska bara ta och kolla lite gossip girl innan jag tänkte gå och lägga mig. Förövrigt så var jag ledig idag så har spenderat den största delen av dagen ute i solen och sen har jag även lyckats skriva klart en tenta. Så nu har jag bara en enda uppgift kvar. Hur sjukt är inte det! En uppgift och sen nada. Inget mer plugg. SÅ himla konstigt eftersom jag gått i skolan så länge jag kan minnas. 17 dagar kvar tills jag står i min vita klänning och mössa på skoltrappan med en hel framtid framför mig. Shit.
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0