MyNewRoom -

Lyckan

 
Haha charmig bild!
 
Vart bokstavligt talat överlycklig när jag fick träna idag. Hoppade runt som en tok hemma innan hehe. Dock vågade jag absolut inte köra på fullt ut, utan det blev ett lite lugnare pass med triceps och biceps och sen en massa bakåtkullerbyttor. Vi ska nämligen ha det i en av våra danser på vårshowen och jag hade aldrig kunnat göra en bakåtkullerbytta i hela mitt liv förens igår så jag måste öva en massa. Men jag hade inte tappat såå mycket i styrka faktiskt, vilket var riktigt konstigt eftersom jag varit sjuk i över 2 veckor. Och om jag fortfarande mår bra imorgon blir det ett rygg- och axelpass. Min favorit! Där lär jag dock ha tappat eftersom att jag inte tränat rygg på typ 7 veckor för att jag gjort illa ryggen. Men får helt enkelt träna upp det igen. Här är i alla fall dagens pass:
 
 
Workout routine- triceps och biceps
 
Scullcruschers- 13 kg x 4
Negativa dips- 8 st x 4
Viktade dips på bänkar- 8-10 st x 4
Triceps pushdown med rep- 13,75 x 2/ 12,5 x 2
Bicepcurls hantlar- 7 kg x 2
Smala bicepcurls med z-stång- 10,5 kg x 3
Breda bicepcurls med z-stång- 10,5 kg x 3
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0