MyNewRoom -

130314

 
 
Börjar tröttna rejält på att vara sjuk vid det här laget och på att inte få träna. Var typ 1,5 vecka sen sist liksom, vilket är typ 15 missade träningspass...:/ Men på måndag har jag i alla fall tagit klart min antibiotikakur så är jag frisk då får jag äntligen träna. Börjar även min lilla deff på måndag vilket jag är sjukt taggad på. Hade i och för sig varit bättre om jag vågat äta ännu mer under bulken men nu blev det inte så, men kör på deff ändå. Vilket innebär att jag mest kommer leva på fisk, kyckling, kvarg, ägg, ris, potatis, bulgur, havregryn och broccoli de kommande månaderna. Självklart annat också, men detta kommer vara de huvudsakliga sakerna.
 
Idag efter skolan var vi hemma hos Hanna med massa människor och spelade in största delen till vår musikvideo som vi gör i medieproduktion. Kändes riktigt bra så vi får hoppas att det blir det också. Vi har dock väldigt bråttom för deadlinen är om typ 1,5 vecka... Men nu ska jag ta och försöka lära mig ett tal tills imorgon, sen blir det sängen så att jag blir frisk nångång!!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0