MyNewRoom -

Oh my!

 
 
Oh my vilken jobbdag! 9 timmar och både lunch- och middagsrush. Det är roligt, men väldigt väldigt stressigt och man får ta en hel del kritik och sura toner, något som inte är en av mina starkaste sidor. Så efter att ha jobbat 11-20 ska jag nu bara ta och titta på ett avsnitt av Gossip girl och sedan ta och sova. Ska träna imorgon bland annat och sen är det jobb igen, 8 timmar, 17-01. Men snart har jag typ 11 dagar ledigt så det är bara att kriga. Och för att inlägget inte ska bli alltför tråkigt slänger jag in en bild från ett axelpass för en vecka sedan, för det är axlar som ska mosas imorgon nämligen. Längtar!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0