MyNewRoom -

Drop it like a squat

har inte fotat på år och dar, så väldigt osammanhängande bild
 
Längesedan jag skrev här då! Varit en del i skolan och så har jag tränat och dansat massa så inte riktigt hunnit skriva här. I alla fall så har jag idag hunnit med ett benpass på gymmet, lite plugg och sen ätit middag med Emma och Saga. Och nu tänkte jag ta och titta på Grey's Anatomy och äta glass haha. Har som vanligt sovmorgon imorgon till 12.20 sen bara en lektion och sen blir det gymmet och ett mag- och tricepspass. Tänkte att jag kunde lägga ut dagens pass i alla fall. :) Har haft ont i knät så har hoppat över squats helt och hållet i 3 veckor men idag testade jag att göra lite igen och det gjorde inte ont alls så var jätteglad! Var dock lite försiktig och gjorde inte lika många set som jag brukar, men fick göra lite i alla fall. Sen så brukar jag träna vaderna mer, men fick stressa igen dem för att försöka hinna med en buss som jag såklart ändå missade, men ändå. :P
 
 
Workout routine- Ben och rumpa
 
Squats-10 kg/ 20 kg/ 30 kg x 4
Front squats- 20 kg x 4
Rear kicks- 35 kg/ 35 kg/ 35 kg/ 30 kg (per ben)
Raka  marklyft- 20 kg/ 30 kg/ 40 kg/ 45 kg/ 40 kg x 4
Sittande benpress- 105 kg/ 125 kg/ 125 kg/ 135 kg/ 145 kg/ 150 kg/ 150 kg
Stående vadhävningar- 60 kg+ stången x 3
Sittande vadpress- 65 kg/ 75 kg/ 75 kg
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0