MyNewRoom -

Cypern i bilder- del I

Hejsan hejsan, de va ett tag sen!
 
Har haft fullt upp med en massa jobb, träning, träningskurs- och plugg, bilkörning och annat. Och dagen idag spenderades på jobbet och gymmet. Jobbade bara 4 timmar idag, fick vara i driven hela dagen (min favorit haha) och jobbade med roliga människor så det va riktigt kul idag faktiskt! Sedan lyckades jag få till ett himlans bra axel- och magpass också vilket var roligt eftersom att jag inte alls har ffått till passen på senare tid. Vart sjuk en jädra massa också. 
 
Imorgon blir det återigen 4 timmars jobb och sen får vi se om jag lyckas få till ett träningspass efteråt eller inte. Mitt vanliga gym är nämligen stängt hela helgen, så hoppas det funkar att träna på ett annat. Sedan på kvällen blir det kräftskiva och på söndag jobb hela dagen. Det är väl så det ser ut at the moment. Bjussar på lite bilder från Cypern också. Kommer dock lägga in fler, men detta var vad jag orkade åstadkomma denna kväll.
 
Puss & kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0