MyNewRoom -

Dumb ways to die

Hur fint väder var det inte idag!?
 

Låg ute i solen i bara bikini hela förmiddagen utan att frysa det lilla minsta, så det var helt underbart. Sen på eftermiddagen åkte jag och Hanna till Waldemarsudde och tog lite foton. När jag skulle gå och lägga mig igår blev jag helt plötsligt jättesugen på att fota haha. Och idag är det onsdag vilket innebär ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy, tjihoo. Det enda minuset med dagen är väl att jag lyckats bli förkyld. Rätt segt med tanke på att det inte ens var en månad sedan jag blev frisk från min halsfluss. Så det blir nog bara vila och lite plugg för mig imorgon.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag är så charmig, tack jag vet!
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0