MyNewRoom -

When my heart is beating like a marching band

( i en otrolig brist på bilder får ni en random från förra hösten..)
 
Efter en vecka med massa massa träning och alldeles för lite sömn är jag nu helt slut. Var på gymmet efter skolan och körde ett riktigt bra rygg-, axel- och bicepspass och nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen blir det typ film eller nått och sen sägen. Hela min kropp skriker efter att få sova och ta det lugnt, så imorgon blir en liten återhämtningsdag utan träning. Så det ska bli skönt, även fast att jag ändå är träningssugen haha. Okej nu ska jag sluta prata om träning och gå och göra nått vettigt. Ha en himlans skön fredagkväll! <3 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0