MyNewRoom -

What's love without tragedy?


Idag var jag ledig eftersom det var idrottsdag och vi inte längre läser den kursen, så det var jätteskönt. Så på eftermiddagen sen drog jag iväg till gymmet med Hanna och tränade. Var bröst, triceps och axlar idag, det jag gillar minst av allt att träna, men det funkade. Fast på slutet spårade det ur lite grand och det var omöjligt att vara seriösa. Egentlöigen tränar jag bättre själv än med kompisar, för det är lättare att koncentrera sig och köra på liksom, men samtidigt är det roligare att träna med kompisar... Anyway, imorgon har vi radio sändningen- live (!!) Kommer vara ett nervvrak imorgon bitti haha. Fast sen efter skolan blir det ett rygg- och bicepspass vilket är min favorit, så då blir det lite belöning liksom. Men nu ska jag ta och käka, duscha och typ titta på Idol och Awkward, sen blir det tidig läggning så att jag är redo för programledarrollen imorgon...;P
Förresten, sorry för alla extremt random bilder, men jag har inte några nya just nu, så då blir det lite så hehe..

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0