MyNewRoom -

Träningsgrejor

Idag körde jag en vilodag från all träning och åkte in till stan med Sofia. Och gissa vad vi gjorde? Kollade på träningsgrejer haha! Så helt fritt från träning blev det inte. Jag hade kollat upp några fitnessaffärer så vi gick hela sveavägen bland annat. Köpte ett par shorts från Better Bodies som jag har velat ha jättelänge, en shaker från BMR som jag också kollat på, ett par träningstights från Nike och så två Questbars spm jag varit nyfiken på att testa. Dock hade jag behövt gymhandskar också, men mina händer var för små så inga passade... Aja, ikväll tänkte jag bara ta det lugnt och titta på Sagan om Ringen. Har aldrig sett den så känner att den kanske är dags nu haha. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0