MyNewRoom -

Show yesterday how far you've come

från i somras*
 
 
Efter en relativt lång skoldag, 1,5 timmes balett och ett fyspass har jag nu gått och dött trötthetsdöden i sängen min. Och egentligen har vi sovmorgon till 11.45 imorgon men jag ska till doktorn halv nio (-.- -.-) så ingen sovmorgon för mig inte. Sen känns det så himla onödigt att åka hem emellan så jag tänkte om jag hinner ta en sväng till gymmet och köra ett bröst-, triceps- och axelpass innan jag börjar. Inte jättetaggad ärligt talat, just nu vill jag mest bara sova, men det gäller ju att utnyttja tiden. Men nu tror jag att jag ska ta och titta på nån serie eller nått och sen ska jag dö i sängen haha. Kram & puss!

Kommentarer
Postat av: Elise

Trist att du inte fick sovmorgon, hoppas att det gick bra iaf hehe ;)

2013-09-13 @ 20:41:31
URL: http://photogirlen.devote.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0