MyNewRoom -

21 september 2013

jag vet att bildkvalitén är sämsta möjliga, men så får det bli nu..

 

Idag spenderades en del av dagen inne i stan med Lollo på Berns och en mässa för utlandsstudier. Vill verkligen verkligen verkligen plugga i USA, så gick dit och kollade på lite olika college och så för att få lite inspiration. Sen hann jag hem en snabbis innan jag träffade Sofia och Hanna för att handla mat och ha en Taco- och skräckiskväll. Mysmys! Men nu är jag hemma och ska strax hoppa i säng. Mår bättre idag och tänkte gå och lägga mig i relativt okej tid och hålla tummarna för att jag mår bra imorgon med för jag är extremt taggad på ett ryggpass imorgon. Så det tänkte jag göra då och så måste jag hinna med att plugga lite också innan dansen på kvällen. God natt med er.<3


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0