MyNewRoom -

Grattis mamma!!

 
Efter en låååång mattelektion var det gymmet som gällde där ben och rumpa stod på schemat. Har dock svårt för det passet just nu, det funkar liksom inte som jag vill och jag får inte den muskelkontakten som jag vill ha. Men det blir typ så lite då och då med olika delar av kroppen och mina favoriter varierar, så just nu är det rygg som är min absoluta favorit. Kan verkligen längta till ryggpassen! I alla fall så åkte jag till TäbyC efteråt och träffade familjen och åt middag på Vapiano eftersom mamma fyller år idag. Graaattis bästaste mamma!! <3 Och nu är jag trött som satan så det blir en tidig kväll idag. Puss & kraaaam!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0