MyNewRoom -

Progress pic!

Var äntligen och tränade idag igen! Gymmet var stängt hela helgen så var sjukt taggad idag haha. Körde rygg, biceps och obliques. Här ovan är även en liten progress pic. Inte jättebra och det är inte jättestor skillnad heller för att vara 5 månader. Men jag körde inte så hårt och mycket under sommaren eftersom jag var borta och sjuk mycket. Men det försöker jag däremot göra nu och dessutom äter jag mycket mer just för att försöka bygga lite muskler, så vi får väl se hur det ser ut igen om någon månad. Men nu ska jag strax gå och sova för vi börjar 8.20 imorgon. Dock slutar vi strax efter två så det är skönt och då blir det gymmet igen! Sov så gott!


Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0