MyNewRoom -

Back attack

 
 
Var på gymmet idag ett par timmar och det kändes bättre idag i allafall, men ändå inte helt bra så jag får se om jag tränar imorgon eller om jag tar en vilodag. Nu ska jag i allafall ta och försöka hinna skriva en artikel till skoltidningen innan dansen och sen ska jag fixa en grej till mamma som fyller år imorgon och sen blir det soooova. Här nedan är också dagens pass för er som är intresserade.
 
Workout routine- rygg, axlar och biceps
 
Rygg breda latsdrag- 19 kg/ 16,5kg/ 16,5kg/ 15,5kg + 16,5 x 2 (ca 8 reps/set)
Rygg lyft- 10x3 +12x2 (15 kg vikt)
Rygg enarmsrodd- 16,3 kg x 3/sida (ca 8 reps/set)
Rygg flies i maskin- 17 kg/ 19kg/ 19kg (ca 8 reps/set)
Rygg pulldowns- 32,5kg/ 35kg/ 35kg/ 35kg + 35kg x2 (ca 8 reps/sest)
Axlar hantellyft åt sidorna- 5 kg/ 5kg/ 6kg/ 6kg (ca 8 reps/set)
Axlar hantelpress uppåt- 7 kg x 4 (ca 8 reps/set)
Axlar hantellyft framåt- 4 kg/ 5kg/ 5kg/ 5kg (ca 8 reps/set)
Shoulder press- 15kg/ 15 kg/ 15kg/ 12,5 kg (ca 8 reps/set)
Axelpress med kettlebells- 6 kg x 3/sida (ca 8 reps/set)
Bicepscurls 6kg x 3 (ca 8 reps/set)
Bicepscurls med stång- 10 kg x 3 (ca 8 reps/set)

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0