MyNewRoom -

7 minutes

  
 
Överlevde både baletten och fysen idag trots att jag var så otroligt trött. Det gick faktiskt till och med extra bra på fysen och i slutet skulle vi sitta i jägarvila (stolen, 90 grader eller vad man nu vill kalla det) och jag lyckades sitta i 7 minuter. Måste säga att jag är rätt stolt över det, trodde inte att jag kunde sitta så länge! Sen var vi ju på bio här på kvällskvisten och filmen vi såg var "The Conjuring", en skräckis gjord av skaparna bakom Saw och Insidious... Och jag kan kort sagt säga att det nog var den läskigaste skräckfilm jag någonsin sett och då har jag ändå sett rätt många. Men jag tror ju på andar också så det skapar ju lite problem då haha. 
 
Men nu ska jag ta och beställa lite nytt protein för mitt är i princip slut och sen blir det sängen (dock oerhört tveksamt om jag kommer kunna somna :p ). Natti på er!<3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0