MyNewRoom -

15 again

 
Jag blir ju lite tokig alltså... Idag när jag skulle åka hem från skolan så satte sig en man bredvid mig på bussen och frågade om jag var påväg hem från skolan. Och jag svarade att ja det var jag och så frågar han: "högstadiet?". Han trodde nämligen att jag var 15 år gammal... Och det är inte direkt första gången det händer. I våras trodde en kvinna att jag var 13, någon att jag inte var äldre än 16 och en annan skrattade när jag lämnade mitt leg i en bar. Jag menar kom igen, sååå ung ser jag väl ändå inte ut att vara??
 
Aja, jag jag är sjukt trött och vill bara gå och sova men ska iväg till baletten och fysträningen om en knapp timme så jag åt precis mellis. Två ägg och en proteinsmoothie gjord på kvarg, mjölk, hallon, blåbär, proteinpulver, lite jordnötssmör och en gnutta honung så jag har laddat upp så gott jag kan i allafall. Sen efter träningen ska jag på bio med två kompisar också, men sen får jag äntligen sova haha. Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lilla My

Om några år kommer du vara glad att du ser ung ut. Så härda ut, snart kommer ditt ungdomliga utseende att vara till din fördel.

2013-09-18 @ 18:20:58
Postat av: Elise

Men hallå, hur kan man tro att du är 15, än mindre 13 år?? Fast sen när du blir äldre så kommer du vara glad att du ser ung ut! :D

2013-09-18 @ 21:22:11
URL: http://photogirlen.devote.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0