MyNewRoom -

We have the power

 
 
Det är helt galet hur kallt det börjar bli ute nu, särskilt på mornarna. Det var inte lite frost ute i morse när jag vaknade! Dagen har i alla fall spenderats i skolan och sen i danssalen med först balett och sedan fys och jag hade tänkt plugga lite filosofi på kvällen men jag kom hem försent så jag gör't imorgon istället. Vi ska ändå få skriva på tentan hela lektionen så det är luugnt. Men nu tänkte jag ta och krypa till kojs så vill ni läsa mer kan ni ta och klicka er in på vår skolas skoltidning som vår klass har hand om det här året och läsa min "debattartikel" om proteinpulver. Tjingeling! 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0