MyNewRoom -

Sick of being sick

 
 
Börjar bli väldigt trött på att vara sjuk vid det här laget. Varit hemma från skolan i två dagar och är oerhört uttråkad och trött på att må dåligt. Vill bara vara frisk och gå i skolan (ja jag är hellre i skolan med kompisarna än hemme) och träna och dansa igen. Men idag har jag i alla fall pluggat lite, eller försökt. Håller på med en svenskatenta som jag försökt börja på sedan söndags men nu har jag i alla fall kommit igång med den. Men känner att den typ inte kan bli bra så vill bara bli klar och få den undanstökad, så ska göra mitt allra bästa för att fokusera och bara skriva klart den för den är inte så himla stor. Sen är det säsongspremiär av Greyäs Anatomy ikväll också, yeay! Dubbelavsnitt dessutom, kärlek till det! Okej så nu ska jag försöka fokusera så att jag är klar innan det börjar så blir det lite som en belöning liksom. Kramkram och hoppas ni mår bättre än mig!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0