MyNewRoom -

Old pine

 
 
Ingen uppdatering på ett tag, förlåt jag vet. Men dagarna har liksom sett likadana ut med skola och träning så det har inte varit så mycket att skriva om. Nu är det ju i alla fall höstlov vilket är väldigt skönt. Har passat på att träna massa den här veckan så har spenderat ett antal timmar på gymmet. Pluggat hade jag tänkt göra, men inte öppnat en enda bok. Är så otroligt trött på skolan just nu, (eller inte på skolan, men på läxor o sånt) så jag orkar inte bry mig heller. Och idag skulle jag, Hanna och Sofia (som nyss kom hem från London!) åka in till Djurgården och fota lite hade vi tänkt, men det började regna och var lite halvmörkt ute så vi struntade i det för det hade ändå inte blivit några bra bilder. Så vi gick runt och köpte lite nödvändigheter istället. Jag hittade äntligen ett par gymhandskar som passar mig! Har kollat på otaligt många fitnessaffärer men alla har varit för stora, så hittade ett par Nike på stadium i xs som jag självklart då köpte eftersom det var de ända som passat mig hittills. Och då har jag ändå letat sedan i somras. 
 
Men nu ska jag ta och gå och lägga mig för ska upp och träna imorgon, legday it is, känner på mig att det kan bli ett riktigt bra pass. ;) Kram kram!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0