MyNewRoom -

Nej jag orkade inte leta upp någon bra bild

Vart såå trött idag innan mina dansklasser men sen lyckades jag på något underlig tvis vara superfokuserad hela tiden så det gick rätt bra faktiskt och var skitkul! Känner mig helt frisk nu så det var himla skönt att äntligen få köra fullt ut och så och imorgon ska jag tränaaa. Sååå glad haha, inte gjort det på två veckor så det blir himlans skojsigt. Dock hinner jag inte träna i helgen för vi ska till Bollnäs så det är lite surt, men efter det då minsan är det tillbaka till gamla träningsvanor igen. Som jag har längtat!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0