MyNewRoom -

Le weekend

 
Var himlans kul igår och vi blev tillslut 9 stycken så det va ruuligt. Jag kom dock hem rätt sent och vaknade med halsont så det blev varken gym eller dans för mig idag och just nu håller jag på att dö ont-i-halsendöden. Men jag har inte varit förkyld sen typ april så jag antar att det var dags nu. Det blir dock segt att inte få träna men samtidigt så är det säkert bra för kroppen och musklerna att få en ordentlig vila. Hoppas bara på att jag blir frisk snart! Men nu tänkte jag försöka ta och börja på en tenta som jag tänkt börja på igår men som jag inte gjorde för att jag somnade. Men är himlans trött så planerar inte att skriva så länge utan tänkte ta och kolla på serier sen och bara ta det lugnt. 
 
 
 
lite bilder från hemma hos Sofia :))

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0