MyNewRoom -

Birthday girl

birthday girl!
 
Var i Täby centrum med Hanna ett tag i dag och fixade present till Sofia som fyllt 18 och som vi ska till på middag ikväll och sen dra ut med. Ska bli kuuul! Men i alla fall så jag tappade ju bort mitt bankkort tidigare i veckan och fick ett nytt häromdagen men det fungerade tydligen inte att betala med så jag fick ta ut kontanter med ICA-kortet istället. Men sen när jag köpt presenten upptcäkte jag att jag nu istället även tappat borto ICA-kortet. Så jag hade alltså tappat bort kortet som jag fick ta ut kontanter med för att det nya kortet jag fick för att jag tappat bort det gamla inte fungerade. Blir så otroligt trött på mig själv ibland så att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta. Men vi gick tillbaka till en affär och som tur var så hade de hittat det där så jag fick tillbaka det! Var inte ens mitt kort heller utan mammas, hehe... Men nu ska jag antingen ta och försöka börja på min svenskatenta eller ta en liten tupplur för är sjukligt trött, innan jag ska ta och börja göra mig i ordning för ikväll.
 
Puss & kram!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0