MyNewRoom -

4 oktober 2013

 
 
Lyckades äntligen få till ett bra benpass idag! Just ben har bara inte funkat på ett tag, vet inte varför men det har bara inte gått bra liksom. Men nu var jag fast bestämd att det skulle gå så jag var extremt fokuserad haha. Började också göra squats med mer vikt. Har velat göra det länge men just den skivstången är liksom typ i mitten av gymmet och nästan alltid upptagen och eftersom jag är så extremt perfektionistisk känns det liksom som att det inte är någon idé att jag gör dem om jag inte är bäst på det för att jag inte klarar av att stå och göra dem med lite vikt. Jättetöntigt jag vet, men jag jobbar på det. Men idag var det inte så mycket folk där och så hade jag verkligen bestämt mig så då gick det om jag verkligen försökte att bara fokusera på mig själv. Så tänkte försöka fortsätta med dem nu för jag det är ju typ den ultimata benövningen!
 
I alla fall så ikväll tänkte jag bara ta det lugnt, är jättetrött efter en vecka med skola, plugg och träning varje dag så tänkte gå och lägga mig i tid också. Dock satt jag faktiskt och skrev på min filosofitenta som jag precis blev klar med ( 6 dagar före deadline!! Väldigt olikt mig som alltid brukar sitta till 23.59) för jag ska antagligen tenta av engelskan och då måste jag vara klar innan 15 november och jag har fler tentor och matteprov innan dess så tänkte försöka göra allting så att jag har tillräckligt med tid att lägga på engelskan eftersom ingenting annat än A är acceptabelt för mig att få i det ämnet. (Det är alltså jag själv som har det kravet haha). Aja nu blev det en himla massa onödig info så ska ta och suta nu och gå in till grannens katt, som jag passar den här veckan, och titta till den en snabbis innan jag tar och sover. Kramkram!
 
 
Workout routine- ben & rumpa
 
Seated calf press- 95 kg x 3
Squats- 10 x 3 (30 kg)
Utfall på bänkk med hantlar- 3 x 15/ben
Sittande vadlyft- 17,5 kg/ 17,5 kg/ 17,5 kg/ 15 kg/ 15 kg
Seated leg curl (dropset)- 45 kg- 42,5 kg- 40 kg/ 47,5 kg- 45 kg- 42,5 kg/ 45 kg- 42,5 kg- 40 kg
Seated leg extensions (dropset)- 55 kg- 52,5 kg- 47,5 kg/ 52,5 kg- 47,5 kg- 45 kg/ 50 kg- 47,5 kg- 45 kg
Seated leg press- 90 kg/ 90 kg/ 90 kg/ 90 kg/ 92,5 kg
Donkey kicks i smiths maskin- 6,25 kg + stången höger sida x 3, 5 kg + stången vänster sida x 3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0