MyNewRoom -

Låtsas som det regnar

bild från Hannas middag för drygt 2 veckor sedan och ja jag har random bilder, lev med det. ;)
 
Var på gymmet alldeles för länge idag... tänker inte ens säga hur länge jag var där för det är bara pinsamt, men det var nog nytt rekord. Körde i alla fall rygg, axlar och biceps och testade på vanliga marklyft för första gången. Lyckades till och med köra några reps på 50 kg och för att aldrig ha kört marklyft förut tycker jag det var rätt bra i alla fall. Och förutom att spendera alldeles för många timmar på gymmet har jag försökt och till och med lyckats att skriva lite på en litteraturvetenskaplig uppsats vars deadline är på söndag. Men det kommer ändå sluta med att jag sitter uppe till 23.59 på söndag kväll och skriver- som vanligt...:P

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0