MyNewRoom -

Imorgon kan man säga att imorgon är det fredag!

sommar och skolfritt vore inte helt fel just nu...
 
Hur mycket träningsabstinens är det ens möjligt att ha? Ska man inte tycka att det är rätt jobbigt att vara tvungen att åka till gymmet och mest längta till känslan efteråt? Jag är tydligen helt tvärtom. Vill mest träna hela tiden och håller just nu på att dö av längtan av att få lyfta vikter. Tur att jag kunde gå på baletten idag i alla fall, det lindrade abstinensen en aning. Haha herregud, jag låter typ som en drogberoende just nu. Aja, har försökt plugga lite filosofi inför provet imorgon men texterna är seriöst helt obegripliga och läraren har varit borta i princip varje lektion så han har aldrig förklarat det här momentet för oss. Ni kan ju bara tänka er att läsa om meningen med livet och existensialismen i filosofisk anda. Det är som att stoppa in hjärnan i en torktumlare. Seriöst. Äsch, jag tar och tittar på Grey's Anatomy istället och ger filosofin en sista chans imorgon, vi har sovmorgon som tur är, annars hade jag fått sitta med filosofihelvetet hela kvällen. Anyway, godnatt!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0