MyNewRoom -

Cause every hello ends in a goodbye

oerhört högkvalitativ och charmig bild från gårddagen då vi satt och skrev filosofitenta i 4 timmar...
 
Sorrysorry för att jag inte skrivit någonting! Har haft en hel massa del i skolan och sen träning och dans så har helt enkelt inte hunnit. Sitter och pluggar nu också så det är lite segt, men jag har massa till nästa vecka så jag är illa tvungen... Men hann i alla fall vara på gymmet i 3 timmar efter skolan och köra rygg, axlar och biceps så det va tuuur. Dock måste jag verkligen försöka börja vara på gymmet kortare tid. 2 timmar max åt gången haha. Dock vart inte passet idag jättebra för kände mig inte riktigt på topp utan var rätt seg och varm och sådär så tänkte gå och lägga mig snart. Vill absolut inte bli sjuk så tänkte förebygga med massa sömn. Förutom att plugga imorgon har vi också planerat att åka till tränings- och hälsomässan i Älvsjö en liten stund. Är ju tvungen liksom haha. Men nu ska jag ta och plugga en liten stund till och käka min kvarg innan jag släcker för idag. Kram kram. :)  

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0