MyNewRoom -

171113

 
bild från någon vecka sedan & snälla ignorera mitt ansikte haha
 
Oj vad bra jag är på att blogga! Anyway, helgen har i alla fall varit braa. Kort sammanfattat så var det utgång i fredags. Konstigaste klubben ever och sjukaste kvällen på länge. IKEA med mamma i lördags och sen bara mysdag. Och idag spenderade jag alldeles för mycket tid på gymmet och sen hade jag dans som vanligt på kvällen. Och det var legday för mig idag och det gick faktiskt rätt bra och körde raka marklyft för första gången och det var sjukt roligt haha. Så längtar faktiskt till nästa legday så jag får köra dem igen haha. Var ett tag sedan jag delade med mig av ett pass så tänkte skriva dagens workout routine. ;)
 
 
Workout routine- ben och rumpa
 

Squats- 30 kg/ 32,5 kg/ 32,5 kg/ 32,5 kg/ 30 kg
Raka marklyft- 40 kg/ 40kg/ 30 kg x 8 (körde mångs set för att få in tekniken (och för att det var så roligt haha) )
Bulgariska utfall- 10 st/ 10st/ 12st per sida (8 kg hantel i varje hand)
Benpress- 115 kg/ 125 kg/ 127,5 kg/ 130 kg/ 132,5 kg
Stående kabelspark- 11,25 kg x 6 per ben
Leg extensions- 50 kg/ 55 kg/ 55 kg/ 55kg/ 57,5 kg/ 57,5 kg
Stående tåhävningar med vikt- 60 kg + stången x 5
Sittande tåhävningar- 17,5 kg/sida x 3

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0