MyNewRoom -

Dans your tears away

ännu än bild från mitt slutprojekt i foto och det är Emma som "är i skorna" ;)
 
Idag var det deadline-dagen och vi var i skolan och skrev klart allt fast vi egentligen var lediga. Men det var skönt att få allt gjort! Så nu är allt plugg borta, det är 1 vecka kvar till skolavslutningen fast vi är lediga måndag, nästan hela onsdagen och så på torsdagen och så slutar vi på fredag så, typ 1 skoldag kvar till sommarlov. Känns ju rätt härligt! Förövrigt kom jag nyss hem från tibble, vi var där och hade scenrep inför vårshowen på söndag som jag är fett nervös för redan nu. Och eftersom jag inte vill bli sjuk till den och fortfarande inte känner mig helt 100 skippar jag träningen resten av veckan och ska dessutom försöka gå och lägga mig inte alltför sent så att jag sover mig helt frisk. Och nu babblar jag på om massa totalt onödiga saker så jag slutar där. God natt på er!

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0