MyNewRoom -

Playing with fire

Frågan är varför jag var tvungen att göra den här fula posen när ljuset var som finast...x)
 
 
Varför blir det alltid så att jag aödrig gör det jag tänkt göra? Hade planerat att plugga en hel del den här helgen, men har jag gjort det? Nej, i princip ingenting. I fredags efter skolan var jag på gymmet med Hanna, igår handlade jag träningskläder med mamma, tog årets första löprunda utomhus, cyklade som en galning för att hinna med ett tåg in till stan och grönalund och se Fun med Sofia och idag har jag solat, haft balett, jazz och yoga. Så mina ben är rätt möra nu måste jag säga. Och nästa vecka är det kortisvecka och imorgon börjar vi efter 12, har endast foto som lektion och så har jag, Hanna och Sofia planerat in att sola och äta jordgubbar och annanas efteråt innan jag har dans. Måndagsmys på hög nivå!
 
Men nu ska jag ta och duscha och sen titta på ett avsnitt av grey's och käka fruktsallad innan jag ska sova.
Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: MyOwnRoles

Tack så mycket för din kommentar, verkligen, det värmer att veta att någon faktiskt bryr sig! Precis som du säger har jag väldigt skev kroppsuppfattning. Har haft anorexia och vart nere på 35 kg så vet att man inte alls ser fit ut då, utan man ser bara död ut! Men som jag väger nu - 63 kg trivs jag inte alls! Och ibland saknar jag att väga 35 kg, men stannar med att bara låta tanken svepa förbi, för ner dit ska jag INTE igen!! Men jag tycker det är så svårt att äta mer. Vid hets går det bra konstigt nog, då kan jag äta både glass, godis och kakor, men när jag ska äta "normalt" så känns minsta kalori onödig och jobbig. Vet att jag måste få i mig mer för att undvika hets och för att bli fit, men vet bara inte hur jag ska våga lyckas!
Massa kramar tillbaka <3

2013-05-06 @ 21:24:55
URL: http://myownroles.devote.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0