MyNewRoom -

My heart skips a beat

Idag slutade vi tidigt, strax efter 11 eftersom vissa hade nationella prov så vi hade ingen lärare. Så jag och två klasskompisar åkte in till stan cirkus 2 timmar för att fota alla bilder till våra slutprojekt i foto. Och jag har inte hunnit läggaa in och kolla på bilderna ordentligt än, men de får helt enkelt duga för vill bara bli klar med sk*ten! Sen efteråt åkte jag direkt till gymmet. Hade ju tänkt ha en vilodag idag, men har varit så sjukt sugen på att springa och av någon anledning ville jag hellre springa på löpbandet så då gjorde jag det. Dock sprang inte så länge för sen fick jag plötsligt för mig att jag hade som ett tryck över bröstet och att mitt hjärta skulle stanna närsomhelst. Jag var inte trött eller så, men jag är extremt hypokondrisk och de senaste 2 månaderna har jag snöat in mig på hjärtstopp och då blir jag helt säker på att jag kommer få det eller åtminstone att det är någonting som är fel. Att jag måste ha någon allvarlig sjukdom och övertolkar varenda symptom jag kan hitta. Så jag försökte fortsätta springa ändå men det gick helt enkelt inte och jag är ändå väldigt envis. Sen när jag gick av löpbandet fick jag typ jättesvårt att andas och det fick jag även typ på vägen hem och det kändes som att jag skulle falla ihop typ. Så fick nog en liten panikattack där. Väldigt onödig information och jag måste låta väldigt knäpp, men aa jag kanske är det. :P I alla fall så vart jag jäävligt sur över att jag inte kunde springa så länge som jag hade planerat och tänkte först att jag skulle tillbaka och träna imorgon istället, men med närmare eftertanke har jag ändå bestämt mig för att inte göra det. Har nämligen tränat i princip varenda dag de senaste veckorna så jag borde nog ta det lite lugnt. Ska försöka lägga tiden på att få färdigt lite plugg istället.
 
Men nu ska jag ta och sova och detta blev ett tråkigt, bildlöst inlägg. Men så blir det ibland.
 
God natt på er! 

Kommentarer

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0