MyNewRoom -

250513

 
Idag var jag med pappa och handlade morsdagspresent och en klänning till mig att ha både på skolavslutningen och ett bröllop i sommar. Sen åkte jag till gymmet och tränade armar, bröst, rygg och mage. Hade inte tänkt träna idag, men blev så ändå. Sen blev det himla god grillmat till middag och så övningskörde jag med pappa igen på kvällen efter knappt ett års uppehåll hehe. Och nu ska jag som vanligt ta och titta på grey's ochc äta lite hallon, mandarin och mörk choklad. Kramis!
 
 
Sjukt dålig kvalité på bilden och ignorera minen, men börjar få liiiiite armmuskler i allafall. Alltid haft världens svagaste armar så med mina mått mätt är det en hyfsat stor förbättring. :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle bara säga bra jobbat med träningen.

2013-05-29 @ 00:30:21
Postat av: Sofia

Åh, tack så mycket! :)

2013-05-29 @ 21:13:27
URL: http://mynewroom.blogg.se

Åh,vad kul att du kommenterar:

Ditt fina namn :) :
Remember?

Har du en mejladress? (det är lugnt, den är hemlig)
Har du en blogg så skriv in adressen till den här så att jag kan svara:

Så, tell me what you want, what you really really want:

Trackback
RSS 2.0